تلگرام
کانال ائل در تلگرام
دنبال کنید

در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی در استان آذربایجان شرقی مطرح شد

ضرورت توجه به ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین هنرمندان صنایع دستی/ فعالیت ۱۰ هزار هنرمند در ۸۰ رشته صنایع دستی در آذربایجان‌شرقی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت توجه به ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی استان تاکید کرد.

ضرورت توجه به ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین هنرمندان صنایع دستی/ فعالیت ۱۰ هزار هنرمند در ۸۰ رشته صنایع دستی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ائل به نقل از فارس،  فرشاد به آفرین عصر امروز در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی استان اظهار داشت: استان با دارا بودن  10 هزار هنرمند در 80 رشته صنایع دستی ظرفیت بالایی در تولید و عرضه این محصولات دارد.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از این ظرفیت از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت صنایع دستی استان است و بر همین اساس به دنبال ایجاد بهترین شرایط برای معرفی و شناساندن صنایع دستی استان هستیم.

به آفرین به مهمترین مؤلفه‌ها در خصوص توسعه صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: بحث معرفی و فروش مهم ترین عاملی است که باید برای رونق صنایع دستی استان مورد توجه قرار گیرد و در صورتی که این مهم محقق شود، بسیاری از معضلات و مشکلات فعلی فعالان صنایع دستی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح دانش و به کارگیری روش‌های نوین از جمله بازاریابی الکترونیکی می تواند موجبات معرفی هنر غنی این استان را در سطح بین المللی و بازارهای جهانی محقق سازد.

معاون صنایع دستی استان به اشاره بر برگزاری موفق هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز در سال 95 گفت: در این نمایشگاه فروشی بالغ بر 910 میلیون تومان در مدت 5 روز هم در حوزه فروش و سفارش تولیدات صنایع دستی ثبت شد.

معاون صنایع دستی استان گفت: نیاز امروز هنرمندان صنایع دستی، تداوم ارتباطات موثر در بازارهای داخلی و خارجی برای ایجاد زمینه های فروش و صادرات خرد و کلان محصولاتشان است. تجارت الکترونیک و بازاریابی صنایع دستی عرصه و شرایط را برای معرفی صنایع دستی استان فراهم می سازد.

به آفرین بیان کرد: بخش بزرگی از حرکت به سوی جهانی شدن در راستای معرفی صنایع دستی نیازمند همراهی و همکاری هنرمندان استان است تا این حرکت نقطه آغازی برای رشد و توسعه صنایع دستی استان باشد.

معاون صنایع دستی استان هدف از این کمپین را ایجاد بستری ایمن و مطمئن برای عرضه و فروش تولیدات صنایع دستی چه در سطح داخلی و بین المللی به صورت خرد و کلان عنوان کرد و افزود: امیداواریم با این پویش گامی در جهت رشد و توسعه صنایع دستی و رسیدن به جایگاه واقعی این هنر در جهان برداریم.

هنرمندان و فعالان صنایع دستی در راستای مشارکت در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی، با طرح سوالاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است کمپین تخصصی "صادرات خرده فروشی صنایع دستی" با شعار "آنلاین شوید، جهانی بفروشید " از سوی شرکت "زودل" و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، بطور سراسری در کل کشور با هدف کمک به صادرات صنایع دستی و معرفی در بازارهای جهانی اجرا می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

https://goo.gl/rKxp8o
*** Section News End AdSense ***
*** Section AdSense ***